Sajtószoba

előző következő tartalomjegyzék
Új fejlesztések az Irkában
2011. június 20.

Internetes ügyintézés bővülő funkciókkal

Az Irka Iratkezelő Rendszer fejlesztése az elmúlt hónapokban elsősorban az elektronikus dokumentumok mind szélesebb körű kezelhetőségének biztosítására irányult. Többek közt ezek az újdonságok voltak napirenden az Irka felhasználók fórumán 2011. június 15-én.

A Zalaszám székházában tartott rendezvény első részében a résztvevők a fejlesztések, módosulások részleteiről kaptak tájékoztatót. Az elektronikus dokumentumok kezelését a vonatkozó jogszabályi előírások ismertetésével együtt mutatták be tanácsadó kollégáink.

Az előzetes igényfelmérésre alapozva átismétlésre került a Postázó modul működése is, különös tekintettel az elektronikus postakönyvre.

 A délután folyamán került sor az önkormányzati portfólió legújabb elemeinek, így a testületi működést támogató, valamint a vagyonnyilvántartó rendszer ismertetésére. A résztvevők megismerhették továbbá az internetes ügyintézés legújabb iratmintáit és szakrendszeri elemeit. A fórum a felhasználók észrevételeinek, javaslatainak megbeszélésével, majd a további fejlesztési elképzelések, tervek ismertetésével zárult.